Розмір шрифту
Колір сайту
×

Як виправити помилки, зроблені при передачі показань лічильника

Бувають ситуації, коли передачі показань лічильника наш клієнт помилково ввів і надіслав не правильну цифру. Такий випадок може статися будь з ким, наприклад у людини в день передачі показань було обмаль часу і людина поспішала.

Обставини, коли на особовому рахунку відобразилися не вірні дані не мають нічого приємного, але їх можна виправити. Для цього:

✅Потрібно у довільній формі написати заяву на виклик контролера для контрольного зняття показань лічильника в будинку.

✅До заяви додати фото лічильника та відправити документи на електронну адресу центру обслуговування клієнтів Харківська філія «Газмережі».

👉Адреси центрів можна дізнатися за посиланням, на сайті Філії https://kh.grmu.com.ua/contacts/

Після фіксації показань лічильника контролером спільно зі споживачем, на особовому рахунку клієнта буде зроблене корегування і виправлені помилки.

Facebook

<< Попередня новина Наступна новина >>

ЕЛЕКТРОННЕ ЗВЕРНЕННЯ

Безлюдівському селищному голові
62489, смт. Безлюдіка, вул.Зміївська, 48
Тел. 749-61-04
Е-mail: bezludivka@khbsr.gov.ua