
Протягом І кварталу 2024 року Харківська філія «Газмережі» отримала близько тисячі запитів від споживачів щодо відсутності оплачених коштів на їх особовому рахунку. Проведений аналіз виявив помилки у вказаних реквізитах отримувача платежу, тобто кошти за розподіл газу були перераховані клієнтами на рахунки інших організацій. Переважна більшість помилок була здійснена при самостійному оформлені споживачами шаблону платежу у застосунках банків та не проведення перевірки реквізитів отримувача в квитанціях при оплаті в касі.
Актуальні дані Харківської філії «Газмережі», яка надає послуги з розподілу газу на території Харківської області (крім міста Харків) зазначаються у друкованих та онлайн-рахунках за розподіл газу на сайті «Газмережі» https://my.grmu.com.ua/login і не змінювались з 01.07.2023.
Це реквізити:
Харківська філія ТОВ «Газорозподільні мережі України»
код ЄДРПОУ 45051254
IBAN UA143518230000026039300108023 в АТ «Ощадбанк»
(для побутових споживачів)
Просимо наших клієнтів уважно перевірити реквізити у самостійно-створених шаблонах платежів та, за необхідності, переоформити шаблони, перевіряти призначення платежу при сплаті у касі.
У разі здійснення помилкових оплат, рекомендуємо звернутись до отримувача сплачених коштів із наступними документами: заявою на повернення коштів, паспортом, ІПН, квитанцією про оплату.